איך אנחנו עושים את זה?

בשלושה שלבים:

מקשיבים

השלב הראשון בכל מצגת הוא שלב התחקיר.
אנחנו מתחקים אחר החברה, מבינים בזריזות את השוק והענף, מפנימים טכנולוגיה ושירותים, מתחברים לנפשות הפועלות ול-DNA של החברה, ואז מתפנים לעיקר, היכרות עם הגיבור הראשי של המצגת: קהל השומעים.
חשוב לברר ולהגדיר: מהי רמת הידע המוקדם שלהם? מה הם חושבים עלינו? מה חשוב להם? מה רמת העניין והקשב שלהם? מה הצרכים שלהם?
מהמידע שנאסף מתגבשת אסטרטגיית המסרים ומבנה התוכן של המצגת.

כותבים

משחר ההיסטוריה, מציורי המערות, דרך סופרי המקרא, הפילוסופים היוונים, כותבי המחזות ועד עורכי הריאליטי של ימינו - סיפורים מהלכים עלינו קסם. הם יוצרים קשב, עניין וחיבור רגשי ומסייעים למסרים להפוך לבלתי נשכחים ולחדור את מעטה ההתנגדות, פיתויי הטלפון הנייד ושלל הפרעות הקשב.
הבסיס למצגת בלתי נשכחת הוא סיפור כתוב היטב, חף מקלישאות פאוור פוינט, מתפתח, המשלב בתוכו את כל עולמות התוכן, העובדות, הנתונים והמסרים שהוגדרו.
אנו משתמשים במיומנות הנקראת Visual Storytelling: במהלך העבודה הסיפור המילולי מתרגם ל-storyboard המכיל רצף פריימים עם הדימויים הויזואלים שיוצגו במצגת.

מעצבים

לאחר שהתוכן והסיפור מוגדרים היטב, בוחרים קונספט עיצובי למצגת. שפת המותג היא תמיד הבסיס, עליה נבנים נדבכים נוספים שיעניקו למצגת עושר ועניין, וחשוב לא פחות, נוכחות כריזמטית וזכירות.
על הבמה, בחדר הישיבות, אחד על אחד, לא חשוב היכן מתרחש המפגש, מצגת בעלת נראות ייחודית המספרת סיפור בצורה אנושית, תצליח לגעת ולחולל שינוי.
הקונספט העיצובי מהווה את הבסיס לעבודה, ומכאן אנו יוצאים למלאכה מורכבת ועתירת תשומת לב והשקעה: עיצוב כל אחד משקפי המצגת.